Posted in Մաթեմատիկա

Իմ ընթանուր սարքած խաղերը

Սովորող-սովորեցնող նախագծերի ընթացքում ես սովորեցի տարբեր ձևերով սարքել ինքս խաղեր, և սարքեցի մաթեմատիկական հետաքրքիր խաղեր:.

Ներկայացնում եմ այդ ծրագրերն և հղումները.

Quizizz Իմ quizizz-ով ստեղծած խաղերը`

խաղ առաջին
խաղ երկրորդ
խաղ երրորդ

խաղ չորրորդ

խաղ հինգերորդ

խաղ վեցերորդ

jigsawplanet-ով ստեղծած փազլներ

Իմ ստեղծած փազլը

Իմ ստեղծած փազլը

Իմ ստեղծած փազլը

Իմ ստեղծած փազլը

Իմ ստեղծած փազլը

Իմ ստեղծած փազլը

Նաև սարքել եմ խաղ  scratchով[[

Ես ստեղծել եմ լոգոներ, և լոգոի վրա տեղադրել եմ QR-կոդ։

Դրա համար օգտագործել եմ
Լոգոներ ստեղծող կայքեր՝ https://www.logomaker.com

և այս ծրագիրը՝ free-qr.com

(իմ բլոգի լոգոն առաջինն է)

Գիտեմ նաև GeoGebra Classic  ծրագիրը.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *