Posted in Մայրենի

Բլոգային աշխատանք

Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։ https://nataliganjalyan.edublogs.org/

Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ 2022-ին, Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։ Թռչունի մտածմունքը

Գրի՛ր, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի։

Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ: Մարմնակրթույուն

Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։ Մայրենին և մաթեմատիկան

Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։ Մայրենին և մաթեմատիկան։ Քանի որ մաթեմատիկան և մայրենին շատ կարևոր են։

Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա) նշի՛ր պատճառը: Ընկեր Արմինեի և Փափազյան Սոնայի։
Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *